Subject: Vs: Ravimiregister
From: "Janne Sepp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Mailis Eelmäe <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 12:05:10 +0300

Tere

Aitäh, et kirjutasite.

Soovitan esmalt tutvuda meie veebilehel oleva kokkuvõttega 2023. aasta
ravimistatistika kohta:
https://www.ravimiamet.ee/statistika-ja-kokkuvotted/statistika/humaanravim
ite-statistika

Samuti ravimistatistika aastaraamatutega:
https://www.ravimiamet.ee/statistika-ja-kokkuvotted/statistika/ravimiameti
-statistikaraamatud (Ravimiameti statistika aastaraamat 2023/ Statistical
Yearbook of the State Agency of Medicines 2023)

Lisaks uudisega „Ravimite turumaht I kvartalis 2024“:
https://www.ravimiamet.ee/uudised/ravimite-turumaht-i-kvartalis-0

Täpsemat statistikat väljastame tasulise teenusena:
https://www.riigiteataja.ee/akt/13175148?leiaKehtiv=

Kirja lisas on näidisena ravimistatistika täisanalüüsi andmekoosseis,
võimalik on tellida sealt valikust ka üksikraporteid.

Parimate soovidega

Janne Sepp

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.

Saatja: Timm Rainer Tamsar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 11. juuni 2024 15:32
Adressaat: Mailis Eelmäe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Ravimiregister

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meie vestluse järguks: otsime ka erinevate ravimite müügimahte. Oleksime
huvitatud kas koguste või käibe poolest, millised on kõige müüdumad
ravimid. Kas teil on selline andmestik ning kas oleks võimalik neid
pärida?

Ette tänades

Timm Rainer Tamsar

Analytical Alley, Customer Strategy Manager

+372 562 082 86
 <http://analyticalalley.com/> http://analyticalalley.com

From: Timm Rainer Tamsar
Sent: Tuesday, June 11, 2024 11:54 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Ravimiregister

Tere

Kirjutan teile seoses Ravimiregistriga. Mul oleks teile küsimus
tarneraskustega ravimite osas- kas oleks võimalik teha üks kõne, et
saaksin pärida, kuidas registris olevat infot tõlgendada?

Ette tänades

Timm Rainer Tamsar

Analytical Alley, Customer Strategy Manager

+372 562 082 86
 <http://analyticalalley.com/> http://analyticalalley.com